Skip to main content

Breadcrumb

💡 Digital Shaping από τον #IABHellas στο #Marketing Week 15/09/2025

15.09.2025

💡 Digital Shaping από τον #IABHellas στο #Marketing Week 15/09/2025

Από την Έλενα Εμμανουήλ, Performance & Digital Content Director, Tempo Media Group

Το υβρίδιο που θα ξεχωρίζει στο μέλλον

Ποιες στρατηγικές χρειάζονται τα brands για να παραμείνουν ανταγωνιστικά στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης;

Η στρατηγική πρέπει να στηρίζεται πρωτίστως στη σωστή επιλογή πλατφόρμας που «ταιριάζει» στο μήνυμα
που θέλει να δώσει το brand και σε test & learn προσεγγίσεις. Όποιο brand μπει με σεβασμό στη δυναμική κάθε κοινότητας, χρησιμοποιώντας relevant tone of voice θα κερδίσει την προσοχή και το engagement των καταναλωτών.

 

Σε ποιες βασικές δεξιότητες πρέπει να δώσουν προτεραιότητα οι επαγγελματίες του digital marketing;

Στο σημερινό περιβάλλον η ανάλυση δεδομένων και η κατανόηση των AI εργαλείων είναι πλέον απαραίτητες.
Κάτι όμως που αισθάνομαι ότι έχει αρχίσει ο χώρος μας να παραβλέπει πια είναι ότι εξίσου κρίσιμη είναι η ικανότητα storytelling.
Πρέπει να επενδύσουμε και στα δύο κομμάτια καθώς ο συνδυασμός τους είναι απαραίτητος για να κάνουμε
διαφορά στις μάρκες που χειριζόμαστε. Από τη μια μεριά σε τεχνικές δεξιότητες κατανόησης και καλής χρήσης της διαθέσιμης τεχνολογίας και από την άλλη σε «soft» δεξιότητες όπως το πως εμπνέεις μια ομάδα.
Αυτό το υβρίδιο είναι που θα ξεχωρίζει στο μέλλον.

 

Ποιες καινοτομίες αναδιαμορφώνουν την αυτοματοποίηση στο μάρκετινγκ;

Η πιο καθοριστική καινοτομία είναι η ενσωμάτωση του ΑΙ στην καθημερινή πρακτική του μάρκετινγκ.
Από τη δημιουργία dynamic creatives μέχρι τα predictive models. Παράλληλα, οι νέες τεχνολογίες
που αναδύονται και ενισχύονται από το ΑΙ, όπως Customer Data Platforms, Chatbots,
Attribution & Measurement models οδηγούν σε αυξημένη δυναμική ειδικά όταν συνδυάζεται με την
χρήση δεδομένων.


Τι άμεσο ψηφιακό μετασχηματισμό θα θέλατε να δείτε στο τοπίο μάρκετινγκ της Ελλάδας;

Μια πιο έντονη υιοθέτηση της κουλτούρας «data-first» σε όλα τα επίπεδα, όχι μόνο στις καμπάνιες
και τη δραστηριότητα στα «performance» μέσα. Από τα παραδοσιακά media μέχρι το retail,
υπάρχει τεράστιο περιθώριο για καλύτερη αξιοποίηση δεδομένων,
εντονότερη χρήση του ΑΙ και ενσωμάτωση της τεχνολογίας.

 

Share on: