Skip to main content

Breadcrumb

Ατελέσφορος ο διαγωνισμός από την ΕΝΕΔ και τον IAB Hellas για την επιλογή αναδόχου, για το εργαλείο μέτρησης της επισκεψιμότητας των ελληνικών διαδικτυακών τόπων.

04.03.2022

Ατελέσφορος ο διαγωνισμός από την ΕΝΕΔ και τον IAB Hellas για την επιλογή αναδόχου, για το εργαλείο μέτρησης της επισκεψιμότητας των ελληνικών διαδικτυακών τόπων.

Η πρωτοβουλία των δύο φορέων, που ξεκίνησε με την πρόσκληση του ΙΑΒ Hellas από την ΕΝΕΔ  να αναλάβει υπό την αιγίδα του και αφορούσε στην από κοινού μελέτη, σχεδιασμό  και λειτουργία ενός αναβαθμισμένου μηχανισμού μέτρησης επισκεψιμότητας των διαδικτυακών τόπων και η οποία είχε ως στόχο να λειτουργήσει ως «κοινό νόμισμα» για την ελληνική διαδικτυακή αγορά, δεν κατέστη δυνατόν να ολοκληρωθεί με βάση τις προδιαγραφές που είχαν οριστεί ως τεχνικά αναγκαίες και κηρύχθηκε ατελέσφορη.

Ο ΙΑΒ Hellas ως συνολικά υπεύθυνος του έργου αποτύπωσε αναλυτικά τις απαιτούμενες προδιαγραφές οι οποίες και σε συνεργασία με την ΕΝΕΔ εστάλησαν σε 7 εταιρίες διεθνούς κύρους, προκειμένου να καταθέσουν τις τεχνικές προτάσεις τους για το έργο, με στόχο η μέτρηση να μην αποτυπώνει μόνο τα βασικά μεγέθη επισκεψιμότητας ενός site (μοναδικοί χρήστες, επισκέψεις, σελιδοπροβολές) αλλά αλλά και όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις σύγχρονες παραμέτρους μέτρησης που ζητά η διαφημιστική αγορά.

Επιπλέον, η Διοικούσα Επιτροπή του ΙΑΒ Hellas για λόγους εγκυρότητας και πλουραλισμού της διαδικασίας, πρότεινε όπως η τελική αξιολόγηση να πραγματοποιηθεί από ανεξάρτητη επιτροπή JIC (Joint Industry Committee) στην οποία θα εκπροσωπείται όλο το φάσμα της ψηφιακής αγοράς, ήτοι ΕΝΕΔ, ΣΔΕ, ΕΔΕΕ και οι οποίοι και κλήθηκαν να συμμετάσχουν.

Η επιτροπή του ΙΑΒ Hellas που εργάστηκε για το συγκεκριμένο έργο από τον Οκτώβριο 2020 και στα πλαίσια της κήρυξης του διαγωνισμού ως ατελέσφορου,
προχωρά στην ολοκλήρωση της διαδικασίας  και με την ευκαιρία αυτή, ο Πρόεδρος του ΙΑΒ
Hellas,  Ανδρέας Στάιος έκανε την εξής δήλωση: «Ο ΙΑΒ Hellas, ο μόνος πολυσυλλεκτικός με διεθνές background οργανισμός της ψηφιακής επικοινωνίας στην Ελλάδα θεωρούσε και συνεχίζει να θεωρεί ότι η μέτρηση της επισκεψιμότητας των μέσων αποτελεί βασικό και αναπόσπαστο κομμάτι μιας δομημένης και άρτια οργανωμένης αγοράς. Προσδοκώντας στην πλήρη ένταξη του ψηφιακού οικοσυστήματος στο ευρύτερο μηντιακό περιβάλλον προσέγγισε τους μεγαλύτερους διεθνείς οργανισμούς με αποδεδειγμένη εμπειρία σε τέτοια έργα. Δυστυχώς με τις παρούσες συνθήκες δεν κατέστη δυνατόν οι δύο εμπλεκόμενοι φορείς να συμφωνήσουν σε μια κοινά αποδεκτή λύση ενός αναβαθμισμένου μηχανισμού μέτρησης επισκεψιμότητας των διαδικτυακών τόπων. Η προσπάθεια όμως δεν σταματά εδώ.
Ελπίζ
oυμε και εύχομαστε σύντομα να ανακοινώσουμε μια νέα πρωτοβουλία.»

Share on: