Skip to main content

Breadcrumb

DIGITAL SHAPING, by IAB HELLAS, Βιβή Καμάμη Chief Starlink Officer, Publicis Group

11.02.2021

DIGITAL SHAPING, by IAB HELLAS, Βιβή Καμάμη Chief Starlink Officer, Publicis Group

Ποια εξέλιξη θα καθορίσει το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης;

Η κατάργηση των 3rd partycookies. Οι παλιοί κανόνες δεν ισχύουν πλέον. Αυτό έχει  σοβαρό αντίκτυπο στην δουλειά μας, καθώς επηρεάζει 3 σημαντικότατους πυλώνες: τη διαθεσιμότητα των data, τη στόχευση κοινού αλλά και την μέτρηση. Θα αλλάξει ο τρόπος που λειτουργούμε, θα δοθεί έμφαση στο contextualtargeting, θα ενισχυθεί η σχέση μας με τους publishersκαι θα υιοθετηθεί ακόμα περισσότερο το AI με ανάπτυξη ακόμα πιο προηγμένων τέτοιων μοντέλων, advanced AI. Ο όμιλός μας μέσω της Epsilon έχει αναπτύξει τις απαραίτητες λύσεις που απαντούν στις προκλήσεις ενός cookieless οικοσυστήματος.  
Ένα παράδειγμα μορφής μετρήσεων που δείχνει το μέλλον;

Όσο μετακινούμαστε σε addressable μοντέλα, που επιβάλλεται η βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων, η ανάγκη να έχουμε μία single-source μέτρηση γίνεται επιτακτική. Η νέα cross-media προσέγγιση της Nielsen, που οδηγεί σε πιο συγκρίσιμες και ολοκληρωμένες μετρήσεις σε όλες τις πλατφόρμες, είναι ένα σημαντικό βήμα στο να δημιουργηθεί το συνεπές νόμισμα που εμπιστεύονται όλοι, διαφημιζόμενοι, διαφημιστές και μέσα. Ανυπομονούμε έστω και με μικρή χρονοκαθυστέρηση να έχουμε και στην Ελλάδα αυτή τη δυνατότητα. Πέραν της Nielsen One, μεθοδολογίες όπως το Conversion Modeling, θα επιτρέψουν μια πιο ολιστική προσέγγιση στην cross channel and cross device μέτρηση. 

Ποια skills θα κάνουν τη διαφορά στη δουλειά σας;

Ενώ τα βασικά στοιχεία του marketing μπορεί να είναι τα ίδια, οι ψηφιακές δεξιότητες που απαιτούνται εξελίσσονται με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Το no.1 στοιχείο βρίσκεται σε μία φράση, «δια βίου μάθηση». Μία από τις πιο σημαντικές δεξιότητες είναι η ικανότητα ανάλυσης δεδομένων για τον εντοπισμό insights. Επίσης, ξεχωρίζω τις δεξιότητες UX και την κατανόηση του Customer experience. Οι σημερινές μάχες για την καρδιά, το μυαλό και το πορτοφόλι του καταναλωτή κερδίζονται ή χάνονται σε πολύ μικρές στιγμές λήψης αποφάσεων και είναι σημαντικό να υπάρχει η ικανότητα να διασφαλίσουμε εμπειρίες που είναι εξαιρετικές σε κάθε σημείο επαφή

Share on: