Skip to main content

Breadcrumb

DIGITAL SHAPING@MW, Στάθης Βωβός, Commercial Director Elpedison.

01.02.2021

DIGITAL SHAPING@MW, Στάθης Βωβός, Commercial Director Elpedison.

Currency μέτρησης 

Ποια εξέλιξη θα καθορίσει το μέλλον του digital advertising;

Περιμένουμε σημαντικότατες εξελίξεις λόγω της αντιμονοπωλιακής κίνησης κατά των τεχνολογικών γιγάντων και λόγω της νέας πραγματικότητας στον τομέα data & privacy (GDPR, CCPA). Στην ελληνική αγορά ξεχωρίζει η ανάγκη για ένα κοινά αποδεκτό currency μέτρησης της αποτελεσματικότητας των μέσων που θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες εικόνας και branding των πελατών. Αναμένω σημαντικές εξελίξεις σε αυτό τον τομέα το 2021.

Περιγράψτε μας το αυριανό «γήπεδο» των digital Μέσων.

Τα ψηφιακά μέσα αποτελούν ήδη σημαντικό κανάλι διανομής προϊόντων και υπηρεσιών. Λόγω του Covid-19, γνώρισαν σε αυτή την λειτουργία τους μια παγκόσμια επιτάχυνση. Στο άμεσο μέλλον, τα ψηφιακά μέσα θα βελτιώσουν σημαντικά την απόδοσή τους σε σχέση με την προώθηση του branding των πελατών τους, αυξάνοντας έτσι τη συμμετοχή τους στη διαφημιστική επένδυση, θα ενσωματώσουν στη στρατηγική τους χαρακτηριστικά απαραίτητα για την ανάπτυξη των μεγάλων κατηγοριών διαφημιζόμενων, αυξάνοντας ταυτόχρονα την ποιότητα του περιεχομένου τους.

Από τι «κινδυνεύει» η διαφημιστική επένδυση; Οι διαφημιζόμενοι αντιμετωπίζουν συνεχώς αυξανόμενη ανάγκη για βέλτιστη απόδοση της διαφημιστικής τους επένδυσης. H αντικειμενική και κοινώς αποδεκτή μέτρηση αποτελεσματικότητας ψηφιακών μέσων και καμπανιών είναι καίρια. Η αγορά έχει ανάγκη ένα κοινά αποδεκτό currency που θα επιλύσει αυτό το πρόβλημα. Αυτό το διάστημα, ΙΑΒ και ΕΝΕΔ με κρατική αιγίδα πραγματοποιούν πολύ εντατικές ενέργειες υλοποίησης μιας τέτοιας μέτρησης.

Ποιες γνώσεις οφείλουν να κατακτήσουν οι αυριανοί επαγγελματίες (του κλάδου σας);

Εκτός από την αποτελεσματικότητα σε επίπεδο κλικ, η ανάπτυξη της ψηφιακής διαφήμισης και του ψηφιακού περιεχομένου, περνά μέσα από τις παραδοσιακές αξίες. Το περιεχόμενο και ο τρόπος που αυτό προσφέρεται, πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και να μην προσβάλουν τον καταναλωτή. Οι επαγγελματίες του κλάδου πρέπει να φροντίζουν να εξυψώνουν τα δικά τους brand ώστε να διασφαλίζουν διαφημιστικό περιβάλλον που θα εξυψώνει και τις μάρκες των πελατών.

Share on: