Skip to main content

ΝΕΑ

Breadcrumb

03.05.2019

Ο ΙAB Europe και το νέο πλαίσιο Διαφάνειας - το TCF Version 2.0

Ο IAB Europe, σε συνεργασία με την IAB Tech Lab, δημοσίευσαν πρόσφατα την έκδοση 2.0 του πλαισίου Διαφάνειας και Συναίνεσης TCF (Transparancy and Consent Framework).

Η πρώτη συζήτηση για το TCF ξεκίνησε στις 25 Απριλίου 2018, προκειμένου να καταστεί δυνατή η συμμόρφωση του ψηφιακού διαφημιστικού οικοσυστήματος με ορισμένες υποχρεώσεις βάσει της οδηγίας GDPR και της οδηγίας για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες. Στην ουσία το TCF παρέχει ένα κοινό πλαίσιο για τη διευκόλυνση της συμμόρφωσης με τη σχετική νομοθεσία για την προστασία των δεδομένων για κάθε κρίκο της αλυσίδας της διαφήμισης: Από τους εκδότες και τις εταιρείες τεχνολογίας έως τους μεγάλους οργανισμούς και τους διαφημιζόμενους. Επιπλέον, το TCF εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη δυνατή διαφάνεια και επιλογή των χρηστών σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων.

Οι βασικές αλλαγές στη νέα έκδοση είναι η ακόμη μεγαλύτερη διαφάνεια και ο έλεγχος για τους καταναλωτές και τους εκδότες και η βελτιωμένη πλαισίωση των νομίμων βάσεων του GDPR για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος αντιρρήσεων μέσω του TCF, παράλληλα με τη συναίνεση.

Μέσω του πλαισίου αυτού θα διασφαλίζονται περισσότεροι έλεγχοι σχετικά με το αν και με ποιόν τρόπο οι πωλητές μπορούν να χρησιμοποιούν συγκεκριμένες λειτουργίες επεξεργασίας δεδομένων, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης "ακριβών δεδομένων γεωγραφικής κατανομής" (στοχευμένα κοινά).

Οι εκδότες θα αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο και ευελιξία όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο ενσωματώνουν και συνεργάζονται με τις εταιρείες τεχνολογίας. Οι νέοι "περιορισμοί εκδοτών" θα τους επιτρέψουν να περιορίσουν τους σκοπούς για τους οποίους επεξεργάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σε έναν ιστότοπο ενός εκδότη από προμηθευτές σε βάση ανά προμηθευτή.

Το πλαίσιο διαφάνειας και συναίνεσης (TCF) αποτελείται από τεχνικές προδιαγραφές και πολιτικές για τον ψηφιακό τομέα που βοηθούν τις εταιρείες που συμμετέχουν ή βασίζονται στη χρήση cookies ή άλλων τεχνολογιών παρακολούθησης, τη δημιουργία ή τη χρήση προφίλ για εξατομικευμένη διαφήμιση και μέτρηση περιεχομένου, διαφήμισης ή περιεχομένου, χρησιμοποιώντας πληροφορίες κοινού βάσει πάνελ, βελτιώνοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους ή αναπτύσσοντας νέες, αποτρέποντας την απάτη και διατηρώντας την ασφάλεια και παρέχοντας διαφημίσεις ή περιεχόμενο μέσω του Διαδικτύου, για να πληρούν τις απαιτήσεις διαφάνειας και επιλογής χρήστη που βρίσκονται στην κοινοτική νομοθεσία για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων, όπως ο Ευρωπαϊκός γενικός κανονισμός για την προστασία δεδομένων (GDPR) και η οδηγία για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες (ePD). Έχει αναπτυχθεί από τον ΙΑΒ Ευρώπης σε συνεργασία με οργανισμούς και επαγγελματίες στον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης και της δημοσίευσης.

Share on: