Skip to main content

Breadcrumb

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το δεύτερο digital event του ΙMC 2021 από τον ΙΑΒ Hellas.

26.04.2021

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το δεύτερο digital event του ΙMC 2021 από τον ΙΑΒ Hellas.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το δεύτερο digital event του ΙMC 2021 από τον ΙΑΒ Hellas. 

Με κεντρικό πυλώνα συζήτησης το “The Power of Diverse Thinking” και θεματικές κατηγορίες την Επιστήμη και την Τεχνολογία, το πάνελ φιλοξένησε καταξιωμένα στελέχη της αγοράς. Στις 17 Ιουνίου το επόμενο.

Είναι πιο έξυπνες οι ομάδες που δίνουν έμφαση στην ποικιλομορφία της σκέψης; Τί είναι αυτό που τις κάνει πιο δημιουργικές και εν τέλει πιο αποδοτικές; Πόσο ρίσκο χρειάζεται να εντάξουμε στις επιλογές μας;

Με ερωτήματα σαν αυτά, ξεκίνησε τις εργασίες του το δεύτερο digital event του IMC 2021 από τον ΙΑΒ Hellas. Έμφαση δόθηκε αυτή τη φορά στους τομείς της Επιστήμης και της Τεχνολογίας και καθώς πρόκειται για τομείς που παραδοσιακά… ανδροκρατούνται, θέλοντας να σηματοδοτήσει αυτή τη νέα εποχή συζητήσεων & συνεδριών από τον ΙΑΒ Hellas, η εισαγωγή, ο συντονισμός και η συζήτηση πήγε αποκλειστικά σε γυναίκες που διαπρέπουν στον τομέα τους. Τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος και editor της αθηΝΕΑς, Μαριάννα Σκυλακάκη.

Παρακολουθήστε το 2ο digital event εδώ.

Η συζήτηση ξεκίνησε με το πως η ποικιλομορφία στη σκέψη συμβάλλει στην επίτευξη ενός δύσκολου στόχου.

H Λία Κομνηνού, Διευθύντρια Εμπειρίας Πελατών και Συνεργατών της Microsoft για την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, μοιράστηκε το πόσο απαραίτητη είναι η ευελιξία του μυαλού,της επικοινωνίας αλλα και το να είσαι φιλικός σε ανορθόδοξες αποφάσεις, για να μπορείς να είσαι αποτελεσματικός, πόσο μάλλον όταν έχεις ευθύνη για 33 χώρες.

Η Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην ΚΚ Consulting ανέδειξε το ότι δεν υπάρχει Μέσος Καταναλωτής και τα διαφορετικά νοητικά μοντέλα στo usability testing μας το υπενθυμίζουν καθημερινά.

Η Γωγω Γάτη, Operation Optimization Manager, Kaizen Gaming ανέτρεξε στο μοντέλο ανάπτυξης ομαδικής διαμόρφωσης του Tuckman και στο πως οταν σαν ομάδα ενσωμάτωσαν ένα νέο μέλος με διαφορετικές προσλαμβάνουσες, τους βοήθησε να εξελιχθούν.

Εμπιστοσύνη στη διαδικασία εκδήλωσης του καινοτόμου, υιοθέτηση της πρωτοτυπίας για τους σωστούς λόγους, inclusive thinking και πολλές ακόμα αναλύσεις και τοποθετήσεις έλαβαν χώρα στη ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συζήτηση μεταξύ των ομιλητριών μας.

Βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν κατά τη διάρκεια της διαδραστικής συζήτησης:

  • Εμπιστοσύνη στη διαδικασία εκδήλωσης του καινοτόμου
  • Υιοθέτηση της πρωτοτυπίας για τους σωστούς λόγους
  • Συμπεριληπτική σκέψη και σύνθεση ομάδων
  • Το καλύτερο branding μιας εταιρείας είναι οι ίδιοι της οι υπάλληλοι
  • Η διαφορετικότητα δεν έγκειται μόνο σε άξονες όπως το φύλο, η θρησκεία, η κουλτούρα αλλά και σε ποιότητες όπως η εσωστρέφεια, που δυσκολεύουν τη φωνή της ιδέας να βρεί το δρόμο της.

Επόμενα event:

  • 17 Ιουνίου / Society and Sustainability 
  • 24 Ιουνίου / Main Event: The Power of Diverse Thinking

Χορηγοί:
Τον θεσμό του IMC 2021 υποστηρίζουν οι εταιρείες Kaizen Gaming, Παπαστράτος, Elpedison και Giraffe in the kitchen.

Για το IMC 2021 by IAB Hellas:

To IMC 2021 είναι το ετήσιο  ραντεβού των κλάδων της Διαφήμισης, της Επικοινωνίας και της Τεχνολογίας, υπό τον ΙΑΒ Hellas (Interactive Advertising Bureau – Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας), τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing. Ο ΙΑΒ Hellas αποτελεί μέρος ενός παγκόσμιου δικτύου που έχει καθιερωθεί ως το αρμόδιο για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας, με το οποίο μοιράζεται γνώση και εμπειρία, και είναι ενεργό μέλος του IAB Europe. Σήμερα αριθμεί περισσότερα από 90 μέλη, που αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος της digital αγοράς.

Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής για το IMC 2021 και υπεύθυνος για τη διεξαγωγή και τους θεματικούς άξονες, είναι, ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Γενικός Διευθυντής Επικοινωνίας της εταιρείας Παπαστράτος.

 

 

Share on: