Display Ad Units

Τα παρακάτω προτεινόμενα μεγέθη δημιουργικού έχουν ως σκοπό τη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των παρόχων περιεχομένου και των διαφημιστικών εταιρειών, όσον αφορά το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αγοραπωλησία διαδραστικής διαφήμισης.

Το IAB Hellas προτείνει στους πάροχους περιεχομένου να εξετάσουν τα παρακάτω προτεινόμενα μεγέθη, και να σχεδιάσουν το περιεχόμενό τους με βάση αυτά, και στις διαφημιστικές εταιρείες να συνεργαστούν με τους πάροχους για την καθιέρωση τους, ώστε να διευκολυνθεί η δουλειά τους (π.χ. να εξαλειφθεί η τυχόν ανάγκη για πολλές μικρο-προσαρμογές του δημιουργικού για διάχυση σε διαφορετικούς πάροχους).

 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑ 
 
 Rectangles and Pop-Ups
300px x 250px
Medium rectangle
Δείτε δείγμα
250px x 250px
Square Pop-Up
Δείτε δείγμα
240px x 400px
Vertical Rectangle
Δείτε δείγμα
336px x 280px
Large Rectangle Δείτε δείγμα
180px x 150px
Rectangle Δείτε δείγμα
300px x 100px
3:1 Rectangle Δείτε δείγμα
720px x 300px
Pop-Under Δείτε δείγμα



 Banners and Buttons
468px x 60px Full Banner Δείτε δείγμα
234px x 60px Half Banner Δείτε δείγμα
88px x 31px
Micro Bar Δείτε δείγμα
120px x 90px
Button 1 Δείτε δείγμα
120px x 60px Button 2 Δείτε δείγμα
120px x 240px Vertical Banner
Δείτε δείγμα
125px x 125px Square Button Δείτε δείγμα
728px x 90px Leaderboard Δείτε δείγμα



Skyscrapers
160px x 600px Wide Skyscraper Δείτε δείγμα
120px x 600px Skyscraper
Δείτε δείγμα
300px x 600px
Half Page Ad Δείτε δείγμα
     

 

Τα παρακάτω προτεινόμενα μεγέθη δημιουργικού έχουν ως σκοπό τη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των παρόχων περιεχομένου και των διαφημιστικών εταιρειών, όσον αφορά το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αγοραπωλησία διαδραστικής διαφήμισης.

Το IAB Hellas προτείνει στους πάροχους περιεχομένου να εξετάσουν τα παρακάτω προτεινόμενα μεγέθη, και να σχεδιάσουν το περιεχόμενό τους με βάση αυτά, και στις διαφημιστικές εταιρείες να συνεργαστούν με τους πάροχους για την καθιέρωση τους, ώστε να διευκολυνθεί η δουλειά τους (π.χ. να εξαλειφθεί η τυχόν ανάγκη για πολλές μικρο-προσαρμογές του δημιουργικού για διάχυση σε διαφορετικούς πάροχους).

Τα παρακάτω προτεινόμενα μεγέθη δημιουργικού έχουν ως σκοπό τη διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των παρόχων περιεχομένου και των διαφημιστικών εταιρειών, όσον αφορά το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αγοραπωλησία διαδραστικής διαφήμισης.

Το IAB Hellas προτείνει στους πάροχους περιεχομένου να εξετάσουν τα παρακάτω προτεινόμενα μεγέθη, και να σχεδιάσουν το περιεχόμενό τους με βάση αυτά, και στις διαφημιστικές εταιρείες να συνεργαστούν με τους πάροχους για την καθιέρωση τους, ώστε να διευκολυνθεί η δουλειά τους (π.χ. να εξαλειφθεί η τυχόν ανάγκη για πολλές μικρο-προσαρμογές του δημιουργικού για διάχυση σε διαφορετικούς πάροχους).

 

 

Agenda

 
 

 

Newsletter

Ενημέρωση για το χώρο της Interactive Επικοινωνίας.