Interactive Marketing Conference 2015

Δελτία Τύπου | 19 Νοέμβριος 2015

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου, Συνεδριακό Κέντρο ΔΑΪΣ

Το IAB Hellas ανακοινώνει τη διοργάνωση του IMC 2015, του μεγάλου ετήσιου ραντεβού της digital αγοράς με τις σημαντικότερες διεθνείς εξελίξεις, το οποίο πραγματοποιείται φέτος για 14η χρονιά, σε συνεργασία με το Marketing Week, την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015 στο συνεδριακό κέντρο ΔΑΪΣ

Φέτος, το συνέδριο έχει ως κεντρικό του θέμα τον «fluid consumer», τον «ρευστό» καταναλωτή που κινείται σαν τον υδράργυρο μεταξύ του laptop και του smartphone και της smart TV, παρακολουθεί video με ολοένα και μεγαλύτερο ρυθμό και καταναλώνει νέα, πληροφορίες και ψυχαγωγία με πρωτόγνωρη ταχύτητα.

Ως εκ τούτου, ο fluid consumer «απαιτεί» την αντίστοιχη fluid δημιουργικότητα από τους διαφημιζόμενους, τους εκδότες και τα agencies που καλούνται τον προσεγγίσουν και να τον εμπλέξουν κάθε στιγμή με το μήνυμά τους σε ένα κατακερματισμένο media marketplace, μέσα από βέλτιστες εμπειρίες, που απώτερο στόχο έχουν το χτίσιμο, τη διατήρηση και το monetization των κοινών σε διαφορετικές πλατφόρμες. 

Keynote Speaker
Στο πλαίσιο αυτό, φέτος έχουμε την τιμή να έχουμε ως keynote speaker, τον πλέον αρμόδιο άνθρωπο για να σκιαγραφήσει το προφίλ του fluid consumer, τη Sherrill Mane, Senior Vice President, Research, Analytics & Measurement του ΙΑΒ. Από το 2007, απετέλεσε κινητήριο δύναμη όλων των κινήσεων του digital οικοσυστήματος για την εγκαθίδρυση κοινά αποδεκτών metrics και και το χτίσιμο τεχνολογιών μετρήσεων που διευκολύνουν την ανάπτυξη του digital. 

Η Sherrill είναι υπεύθυνη για πολυάριθμες πρωτοβουλίες του IAB, ενώ έχει την υψηλή εποπτεία πρωτογενούς και δευτερογενούς κλαδικής έρευνας, απαραίτητης για την επίτευξη του παραπάνω στόχου. Η Sherrill αποτελεί ίσως από τους λίγους ανθρώπους παγκοσμίως που έχουν την ευρύτερη δυνατή κατανόηση τόσο του ρευστού καταναλωτή, όσο και του κλάδου διεθνώς, τεκμηριωμένη άποψη αλλά και σημαντική επιρροή στην κατεύθυνση που κινείται το digital. 

Προτού αναλάβει το ρόλο αυτό, εργάστηκε επί 14 έτη σε διάφορες senior θέσεις στο στα Turner Broadcasting Sales, όπου διετέλεσε Senior Vice President of Market Strategy για το ενημερωτικό κομμάτι του Ομίλου (CNN) ενώ παλαιότερα συνεργάστηκε με τη Nielsen Media Research.

Βασική θεματολογία
Μέσα από παρουσιάσεις διεθνούς εμβέλειας ομιλητών και case studies από τις σημαντικότερες αγορές του εξωτερικού και τις πιο δραστήριες σήμερα εταιρείες στην ελληνική αγορά, το συνέδριο θα διερευνήσει τις προκλήσεις που δημιουργεί ο fluid consumer για τα brands, τα agencies και τα media και θα προτείνει λύσεις για αποτελεσματική επικοινωνία μαζί του, στο ψηφιακό οικοσύστημα. 

Μεταξύ άλλων, το IMC 2015 θα αναλύσει θέματα, όπως: 

Η εξέλιξη των κοινών. Από τα δημογραφικά χαρακτηριστικά στο audience-based targeting. Πώς επαναπροσδιορίζονται τα κοινά βάσει προθέσεων, συνηθειών, ψυχολογικών παραμέτρων. 

Social Media & του Mobile. Ποιες είναι οι προκλήσεις που δημιουργεί το device και content fragmentation και ποιες λύσεις προτείνονται;

Το «ταξίδι» των κοινών στις πλατφόρμες. Η κατανόηση του τρόπου επιλογής πλατφόρμας ως παράγοντας διαμόρφωσης καταναλωτικής συμπεριφοράς. 

Τα νέα Metrics. Το χτίσιμο πιστών Fanbases, το Return On Involvement, το engagement ως τρόπος κατανόησης και αξιολόγησης του brand με τα κοινά. 

Τα data ως απάντηση στις προκλήσεις του device fragmentation. Η αποτελεσματική προσέγγιση των κοινών με προσωποποιημένο και σχετικό περιεχόμενο, ανεξαρτήτως συσκευής. 

Τα brands ως Programmers. Η ενσωμάτωση στρατηγικής programming στη συνολική στρατηγική των brands και των content owners που επιδιώκουν το χτίσιμο, τη διατήρηση και το monetize των κοινών τους. 

Ο ρόλος της τεχνολογίας: Εξελίξεις, εστίαση στην απλότητα, data driven marketing και η επιλογή κατάλληλων συνεργατών. 

Σε ποιούς απευθύνεται;
To IMC απευθύνεται σε διαφημιζόμενους και στελέχη επιχειρήσεων από όλο το φάσμα της επικοινωνίας, της διαφήμισης και των media που επιθυμούν να παραμένουν μπροστά από τις εξελίξεις και να εξερευνούν νέες ιδέες και ευκαιρίες. Επίσης, σε φοιτητές και στελέχη που επιθυμούν να διερευνήσουν νέες ευκαιρίες καριέρας και επιχειρηματικότητας και να γνωρίσουν τους ανθρώπους και τις εταιρείες που χτίζουν το μέλλον της επικοινωνίας.

Λίγα λόγια για τη διοργάνωση
Το IMC διοργανώνεται κάθε χρόνο από το IAB Hellas, τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing. Με 70+ μέλη που αντιπροσωπεύουν τον κύριο όγκο της αγοράς της ψηφιακής διαφήμισης, το IAB Hellas έχει ως στόχο να βάλει την digital επικοινωνία στην agenda κάθε marketer, μέσα από δράσεις που προάγουν την προστασία της αγοράς μέσα από την αυτορρύθμιση και την ενεργό παρακολούθηση των νομοθετικών εξελίξεων, τη χαρτογράφηση της ελληνικής digital αγοράς μέσα από έρευνες, την προώθηση του digital marketing μέσα από εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες. 

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες (ομιλητές, πρόγραμμα κτλ)

Δηλώστε σήμερα συμμετοχή! Επικοινωνήστε με τον κ. Φίλιππο Κιουρτσιδάκη, τηλ. 210 6617777, εσωτ. 224, fkiourtsidakis@boussias.com.

Για χορηγικές ευκαιρίες , επικοινωνήστε με την κα. Νένα Γιαννακίδου, τηλ. 210 6617777, εσωτ 112, nenag@boussias.com
  •  
 

Agenda

 
 


 

Newsletter

Ενημέρωση για το χώρο της Interactive Επικοινωνίας.