DIMAM - Digital and Interactive Marketing Month 2016

Νέα | 08 Απρίλιος 2016

Ο Μήνας που θα αλλάξει τη ζωή σας!

Ο AKTO και o IAB Hellas (Interactive Advertising Bureau) ενώνουν τις δυνάμεις τους και εισάγουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το θεσμό του «DIMAM - Digital and Interactive Marketing Month – Μάιος 2016».

Κορυφαίοι επαγγελματίες του digital και interactive marketing θα μοιραστούν γνώσεις και εμπειρίες μέσα από τρεις 40ωρους κύκλους επιμορφωτικών σεμιναρίων, ενώ θα διοργανωθεί διεθνής εκπαιδευτική ημερίδα, που φιλοδοξεί να αναδειχθεί σε ετήσιο σημείο αναφοράς – θεσμό του ψηφιακού και διαδραστικού marketing. Οι τρεις κύκλοι περιλαμβάνουν τις εξής θεματικές:

All about ad ops, media math & programmatic
Performance, Mobile & Video
The era of social, creativity & the worlds hang out

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν πλούσιες γνώσεις, ευκαιρία διαδραστικής αλληλεπίδραση με στελέχη του κλάδου και θα ενισχύσουν το βιογραφικό τους αποτύπωμα με την βεβαίωση “Digital Marketing Excellence” της ΙΑΒ και του ΑΚΤΟ. Πληροφορίες: Τηλ. 2105230130, www.aktotraining.gr 

Τα επιμορφωτικά σεμινάρια του DIMAM πληρούν τις προδιαγραφές επιδότησης του προγράμματος ΛΑΕΚ, όπου χρηματοδοτείται το κόστος κατάρτισης, ενώ οι εργαζόμενοι καταρτιζόμενοι λαμβάνουν επιπλέον εκπαιδευτικό επίδομα για την κάλυψη των εξόδων τους.

Σεμινάριο: "All about ad ops, media math & programmatic"

Εισηγήτρια: Βασω Φραγγούδη, Executive & Growth Director ADWEB
Διάρκεια ωρών: 40
Κάθε Τρίτη και Πέμπτη 18:00 – 21:45, από 19/4 έως και 2/6 
(Δεν γίνονται μαθήματα τις 2 εβδομάδας του Πάσχα)

 Θεματικές ενότητες  Ώρες
   
INTRODUCTION  2
THE DIGITAL ECOSYSTEM  3
 AD OPERATIONS  8
DIGITAL MEDIA MEASUREMENT TERMINOLOGY 
/ MEDIA MATΗ


 9
 DISPLAY ADVERTISING  8
 PROGRAMMATIC MEDIA  10
   
 ΣΥΝΟΛΟ  40

Αντικείμενα – Μαθησιακά Αποτελέσματα:

o Overview του digital ecosystem και των διαφορετικών marketing channels που αυτό προσφέρει
o Κατανόηση του operation aspect της digital διαφήμισης, των techologies και των media maths που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση της digital παρουσίας και επικοινωνίας
o Επαφή και κατανόηση με πληθώρα creative formats &  κατανόηση του Cross Screen Advertising, όπως αυτό επιτυγχνανεται μέσα από τα πολλαπλα devices. Πως τα media συναντούν την δημιουργικότητα
o Πως λειτουργεί το Programmatic Trading και τι αυτό μπορεί να προσφέρει στα marketing objectives. Data gathering, insights and use. 


Το πρόγραμμα απευθύνεται:  Marketers, traditional agencies and media shops, digital publishers

Βάσω Φραγγούδη: Η Βάσω ξεκίνησε το 2000 για να ανακαλύψει πώς λειτουργούν η διαφήμιση και τα media, ως ένα από τα ιδρυτικά μέλη της πρώτης ανεξάρτητης Ελληνικής Φοιτητικής & Μη Κερδοσκοπικής Ένωσης Περιοδικών Εκδόσεων .  Βρίσκοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα start-up η πρώτη «επίσημη» δουλειά της  ήταν στο kariera.gr, την κορυφαία εταιρεία  online recruitment και ένα από τα πρώτα online start-ups στην Ελλάδα. 4 χρόνια μετά εντάχθηκε σε εμπορικά τμήματα ομίλων, αποκομίζοντας σημαντικές εμπειρίες από την πλευρά των παραδοσιακών μέσων. Με την εξαγορά του kariera.gr από την CareerBuilder το 2008 η Βάσω επέστρεψε για να συμβάλει με το online & marketing expertise της σε συνδυασμό με την προηγούμενη εμπειρία της στην εταιρεία στην μετάβαση της νέας εποχής. Υπεύθυνη για την ανάπτυξη, το optimization & localization των digital λύσεων και προϊοντων και το introduction των digital technologies & trends, οδήγησε στην αναδιοργάνωση του τμήματος, παραμένοντας  πάντα σε επαφή με μεγάλους ελληνικούς και πολυεθνικούς πελάτες, ως digital & branding specialist. Δύο χρόνια αργότερα και μετά από την επιτυχημένη μετάβαση στην νέα εποχή αποκτώντας σημαντική εμπειρία από ένα πολυενθικό περιβάλλον με έμφαση στην τεχνολογική υποδομή, αποφάσισε να επιστρέψει στo αγαπημένο της start-up περιβάλλον εντασσόμενη στην AdWeb. Παρέμεινε στην Εμπορική Διεύθυνση  για 5 χρόνια υπεύθυνη για το sales operation, εξυπηρετώντας ανάγκες διαφημιζομένων σε επίπεδο digital presence, συνεργαζόμενη στρατηγικά με ελληνικά και διεθνή media και technology providers. To 2015 ανέλαβε ως Executive & Growth Director της Adweb την στρατηγική ανάπτυξη της εταιρείας και την δημιουργία του πρώτου premium programmatic marketplace στην Ελλάδα «Premium Publishers Network» . Σε ένα industry με συνεχή και γρήγορη ανάπτυξη επιδιώκει συνεχώς να συνδυάζει τις υπάρχουσες και νέες τεχνολογίες με το marketing thinking αναπτύσσοντας το business και δημιουργώντας added value στρατηγικές τόσο για τους publishers όσο και για τους διαφημιζόμενους. Έχει σπουδάσει Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας και Marketing στο Πανεπιστήμιο του Leiceste


Σεμινάριο: "Performance, Mobile & Video"

Εισηγητής: Λεωνίδας Κανέλος, Mobile & Video Marketing expert
Διάρκεια ωρών: 40
Κάθε Τετάρτη και Πέμπτη 18:00 – 21:45, από 19/4 έως και 2/6 
(Δεν γίνονται μαθήματα τις 2 εβδομάδας του Πάσχα)

Θεματικές ενότητες  Ώρες
   
INTRODUCTION 2
TARGETING ON DIGITAL 7
MOBILE 8
VIDEO 8

SEARCH & PERFORMANCE MARKETING 8
CONTENT MARKETING & NATIVE ADVERTISING 7
   
 ΣΥΝΟΛΟ 40
Αντικείμενα – Μαθησιακά Αποτελέσματα: 
Εις βάθος εκπαίδευση στο mobile, SEO και video marketing και των διαφορετικών marketing channels που αυτά προσφέρουν, όπως 

Social Proximity
Facebook & Mobile Targeting, Mobile Marketing Considerations
Applying Mobile Tactics to Advertising Goals
Mobile Ad Examples
QR Codes Dynamic Ad Creative and Ad Versioning
Search Engine Optimization
SEM or Pay-per-Click Search Ads
Google AdWords
Monitoring & Optimization of a paid-search campaign
Affiliate Marketing και content marketing

Το πρόγραμμα απευθύνεται:  

Marketers, traditional agencies and media shops, digital publishers καθώς και σε senior στελέχη marketing & διοίκησης που μπορούν να λάβουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του mobile και Video, του Σεραψη και Content Marketing.  Επίσης απευθύνεται σε junior στελέχη της διαφήμισης και του marketing, σε τελειόφοιτους και μεταπτυχιακούς φοιτητές ως βάση εκκίνησης για την σε βάθος επιμόρφωσή τους στο τομέα του ψηφιακού marketing.


Λεωνίδας Κανέλος: Ο Λεωνίδας Κανέλλος έχει σπουδάσει Graphic Design, Typography & Visual Arts. Για περισσότερα από 30 χρόνια υλοποιεί πλήθος  business projects σε συνεργασία με πελάτες όπως: The Olympic Bid Committee 1992-2004, HSBC, Vodafone, το Υπουργείο Πολιτισμού, διάφορες Πρεσβείες, Starbucks, Εθνική Τράπεζα, Ελευθεροτυπία, Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη, Kodak, European Alliance και μεγάλο αριθμό μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ως beta tester για το Corel της Adobe - Corel και Prepress εμπειρογνώμων, οργάνωσε κολεγιακά σεμινάρια για το νεογέννητο περιβάλλον (MacOS - Windows). H εξέλιξη του web και τα χωρίς όρια εξελισσόμενα επίπεδα της επικοινωνίας στη δημιουργικότητα και το σχεδιασμό θεωρούνται τα δυνατά του σημεία. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής στην Ελλάδα, το κοινό του ποικίλλει από μεταπτυχιακούς και προπτυχιακούς φοιτητές, σε senior επαγγελματίες, κυρίως του ιδιωτικού τομέα.

Σεμινάριο "Social, creativity and media integration"

Εισηγήτρια:
Άντα Κυρκιλή, Digitalization of Corporate Communication expert 
Διάρκεια ωρών: 40
Κάθε Τρίτη και Πέμπτη 18:00 – 21:45, από 19/4 έως και 2/6 
(Δεν γίνονται μαθήματα τις 2 εβδομάδας του Πάσχα)

Θεματικές ενότητες  Ώρες
   
INTRODUCTION 2
THE DIGITAL ECOSYSTEM 3
ONLINE PRESENCE & CREATIVITY 8
SOCIAL 9

CAMPAIGN OBJECTIVES & MEASUREMENT 9
INTEGRATION OF OFFLINE & ONLINE MEDIA 9
   
 ΣΥΝΟΛΟ 40

Το πρόγραμμα απευθύνεται:

Σε senior στελέχη marketing & διοίκησης που μπορούν να λάβουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του ψηφιακού οικοσυστήματος και να θέσουν τους στόχους στα τμήματά τους για την ενσωμάτωση ή αύξηση της παρουσίας των προϊόντων και υπηρεσιών δημιουργικά και με στόχο την αποτελεσματικότητα. 

Επίσης απευθύνεται σε junior στελέχη της διαφήμισης και του marketing, σε τελειόφοιτους και μεταπτυχιακούς φοιτητές ως βάση εκκίνησης για την σε βάθος επιμόρφωσή τους στο τομέα του ψηφιακού marketing.

Αντικείμενα – Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Ψηφιακό περιβάλλον προβολής και διαφήμισης, δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα, διαμόρφωση στόχων καμπάνιας προβολής, ειδική μνεία στη χρήση των social media καθώς και στο συνδυασμό της χρήσης online και offline μέσων και πλατφορμών για 360 μοίρες ενέργειες marketing.


Άντα Κυρκιλή: Η Άντα Κυρκιλή εξειδικεύεται στο Digitization of Corporate Communications. Mε πολυετή εμπειρία σε υψηλόβαθμες θέσεις στον τομέα της Ψηφιακής Ανάπτυξης Επικοινωνιών σε επιχειρήσεις όπως η Mediabrands του ομίλου IPG και στο ΔΟΛ, κατορθώνει να εμφυσήσει στα στελέχη και στις ομάδες εργασίας το πνεύμα της Digital εποχής, δημιουργώντας τους αυτοπεποίθηση σχετικά με την διαχείρισή της. 

Στην προϋπηρεσία της συγκαταλέγεται η εξαετής συνεργασία με το Think Digital Group, τους πρωτοπόρους στην Ελλάδα στο χώρο του Programmatic Advertising, του Data Performance και του Facebook Marketing όπως και η συνεργασία της με την Tempo OMD Hellas στο Digital Unit για Value Added Services. Η Άντα ακολουθεί 3 βηματα σε συνεργασία με τις διοικήσεις των επιχειρήσεων: Train, Digitize, Transform. Ξεκινά από την Εκπαίδευση των οργανισμών, προχωράει στην Ψηφιοποίηση των επικοινωνιών τους (εξωτερικά και εσωτερικά), ώστε να υλοποιούν τη Μεταμόρφωση τους με άξονες την ανάπτυξη και την κερδοφορία τους.

ΙΑΒ και ΑΚΤΟ

Μέρος του παγκόσμιου δικτύου ΙΑΒ, ο Interactive Advertising Bureau Hellas αποτελεί τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing και τα μέλη του αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς.

Μέλος του Cumulus Association, ο ΑΚΤΟ αποτελεί τον μεγαλύτερο εκπαιδευτικό όμιλο Τέχνης, Design & Media στην Ελλάδα. Με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας, το 2014 ο ΑΚΤΟ αναγνωρίστηκε ως μία από τις 11 καλύτερες σχολές Design διεθνώς (διαγωνισμός Cumulus Association σε συνεργασία με το ιταλικό περιοδικό Ottagono). Η ΑΚΤΟ Κατάρτιση αποτελεί το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης του ΑΚΤΟ. 




Πληροφορίες για τους συντάκτες:   www.aktotraining.gr 
Αλέξανδρος Δεσποτόπουλος, ΑΚΤΟ, Τηλ. 210 5230130 alex@aktocollege.gr  
Νεόφυτος Οικονόμου,  ΙΑΒ Hellas, Tηλ.  210 3318067 ne@iab.gr 






  •  
 

Agenda

 
 


 

Newsletter

Ενημέρωση για το χώρο της Interactive Επικοινωνίας.