IAB Europe Programmatic Pack & πρόσκληση σε σχετικό webinar

Νέα | 19 Νοέμβριος 2015

2 έρευνες και ενα white paper που εξέδωσε πρόσφατα το IAB Europe σκιαγραφουν την Ευρωπαϊκή αγορά του programmatic. Πρόσκληση για webinar πάνω στο European Programmatic Sizing

To ΙΑΒ Hellas συγκέντρωσε και προσφέρει στα μέλη του το IAB Programmatic Pack, το οποιο περιλαμβάνει ενα white paper και τα αποτελέσματα 2 ξεχωριστών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν στους τελευταίους 3 μήνες. 

Συνολικά, το Programmatic Pack προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα του τοπίου του programmatic στη Γηραιά Ήπειρο, αλλά και συμβουλές προς ναυτιλομένους, στα αχαρτογράφητα ακόμα νερά της αυτοματοποίησης των συναλλαγών στις ηλεκτρονικές διαφημίσεις.

Πιο συγκεκριμένα το white paper “Road to Programmatic”, που εκδόθηκε τον Ιούλιο, στοχεύει στο να βοηθήσει brand advertisers, agencies και publishers στο να σχεδιάσουν τις progammatic στρατηγικές τους, μέσα από την ανάλυση βασικών παραγόντων που θα πρέπει οι παραπάνω ομάδες να λάβουν υπόψιν τους.

Με βάση 2 decision trees - ένα για την πλευρά των πωλητών και ενα για την πλευρά των αγοραστών - το white paper καλύπτει διάφορα σενάρια αποφάσεων, αναλύοντας παράγοντες όπως η ποιότητα, το programmatic mobile και το programmatic video. 

H έρευνα “Attitudes towards Programmatic Advertising”, η οποία διεξήχθη ανάμεσα σε περισσότερους από 1.000 επαγγελματίες από όλη την αλυσίδα αξίας από 29 αγορές της Ευρώπης και εκδόθηκε τον Αύγουστο, αποκαλύπτει το βαθμό υιοθέτησης του programmatic από τους διάφορους stakeholders και τις απόψεις τους σχετικά με τη δυναμική του programmatic ως στρατηγικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Τέλος, η έρευνα “European Programmatic Market Sizing”, τα αποτελέσματα της οποιας ανακοινώθηκαν αυτό το Σεπτέμβριο στα πλαίσια της dmexco, και που αποτελεί συνεργασία με την IHS, αποκαλύπτει το μέγεθος της επένδυσης σε Programmatic πλατφόρμες, ενώ από φέτος, τη δεύτερη χρονιά διεξαγωγης της, περιλαμβάνει τόσο programmatic mobile στοιχεία όσο και programmatic  video.

IAB EUROPE EUROPEAN PROGRAMMATIC MARKET WEBINAR
Το IAB Hellas παράλληλα σας προσκαλεί στο webinar που θα διεξάγει το IAB Europe αυτή τη Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου στις 4μμ, στο οποίο θα αναλυθούν οι τάσεις στο programmatic spend σε όλη την Ευρώπη. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιάσει ο Daniel Knapp, Senior Director of Advertising Research στην IHS Technology, στρατηγικό συνεργάτη του ΙΑΒ σε θέματα ερευνών. Στη συνέχεια, εκπρόσωποι ανεπτυγμένων και αναπτυσσόμενων αγορών θα δώσουν τη δική τους οπτική γωνία στα αποτελέσματα, βασιζόμενοι στην εμπειρία της χώρας τους. Το webinar θα κλείσει με συζήτηση industry leaders οι οποίοι θα σχολιάσουν τα ευρήματα. 

Δηλώστε συμμετοχή εδώ.

Τέλος, σας καλούμε να διαβάσετε το σχετικό blog post της Alison Fennah, Executive Business Advisor του IAB Europe σε συνεργασία με τον Paul Coffey, Director, CSI Platforms EMEA της Google το οποίο συγκεντρώνει όλες τις τάσεις που αναδείχθηκαν μέσα από τα παραπάνω.
  •  

Downloads

IAB Europe Programmatic Pack & πρόσκληση σε σχετικό webinar

Ημερoμηνία
Περιγραφή
Έχετε πρόσβαση στο νέο.
19/11/15
pdf

IAB Europe Road to Programmatic White Paper

To white paper “Road to Programmatic” που εξέδωσε το IAB Europe τον Αύγουστο του 2015, ως στόχο έχει να διευκολύνει brand advertisers, agencies και publishers να σχεδιάσουν τη στρατηγική τους αναφορά με το programmatic, αναλύοντας σε λεπτομέρεια μερικούς βασικούς παράγοντες που θα πρέπει κανείς να λάβει υπόψιν του.

Με αφετηρία 2 decision trees, ένα για τους αγοραστές και ενα για τους πωλητές, το white paper καλύπτει σενάρια για λήψη αποφάσεων, θέματα διαχείρισης data, ποιότητας, και φυσικά programmatic mobile και programmatic video.

To white paper ακολουθήθηκε από σχετικό webinar, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ.

Έχετε πρόσβαση στο νέο.
19/11/15
pdf

IAB Europe Attitudes Towards Programmatic Advertising report

Περισσότεροι από 1000 διαφημιζόμενοι, agencies και publishers από 29 αγορές της Ευρώπης ερωτήθηκαν στην έρευνα Attitudes Towards Programmatic Advertising, που εξέδωσε το IAB Europe τον Αυγουστο του 2015 και οι οποίοι έδωσαν την άποψή τους αναφορικά με την υιοθέτηση του programmatic στην Ευρώπη καθώς και τη δυναμική του ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Πάνω από το 90% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως θα αυξήσουν την επένδυσή τους στο programmatic (ή αντίστοιχα το έσοδο τους από το programmatic) μέσα στους επόμενους 12 μήνες, ενώ το 40%αναμένουν μια αύξηση της επένδυσης πάνω του 30%.

Περαιτέρω βασικά ευρήματα του report:

- Οι εκδότες τηρούν συγκρατημένη στάση, με έμφαση στη διαχείριση των δικών τους data, και τη μεγιστοποίηση της αξίας και των περιθωρίων, με το να κάνουν αποτελεσματικότερη διαχείριση του inventory τους.

- Τα agencies τοποθετούν τα ίδια στην πρώτη γραμμή της υιοθέτησης του progammatic, αποκομίζοντας οφέλη σε trading, operational και audience targeting διαδικασίες.

- Οι διαφημιζόμενοι σε αυτό το σημείο δεν έχουν σε μεγάλο ποσοστό in-house διαχείριση του programmatic.

- Όλοι αναγνωρίζουν την ανάγκη για απαλοιφή αναποτελεσματικοτήτων ώστε να ενδυναμωθεί το  programmatic και να αποδώσει τη μέγιστη αξία

- Υπάρχουν εμπόδια στην υιοθέτηση του programmatic, με σημαντικότερο το recruitment και την εκπαίδευση στελεχών με το κατάλληλο skill set.

- Παρόλα τα παραπάνω, η επένδυση στο progammatic προβλέπεται να αυξηθεί σημαντικά μέσα στους επόμενους 12 μήνες

Το report επίσης αναδεικνύει την ανάγκη για περαιτέρω επιμόρφωση. Το white paper "Road to Programmatic" που εξέδωσε πρόσφατα το IAB Europe παρέχει ανάλυση των αποφάσεων που θα πρέπει να λάβουν οι διαφημιζόμενοι, τα agencies και οι publishers ώστε να κεφαλαιοποιήσουν την ευκαιρία του programmatic και να αντιμετωπίσουν τις σχετικές προκλήσεις.
   

Έχετε πρόσβαση στο νέο.
19/11/15
pdf

IAB Europe European Programmatic Market Sizing 2014

Το report "European Programmatic Market Sizing 2014", τα βασικά ευρήματα του οποίου παρουσιάστηκαν στα πλαίσια της dmexco τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, αποτελεί συνεργασία του IAB Europe με την IHS.


 Τα ευρήματα του φετινού report καταδεικνύουν μια αλματώδη αύξηση της τάξης του 70% (από 2,14 δισ ευρώ το 2013 στα 3,65 δισ ευρώ το 2014) στην επένδυση σε programmatic. Για πρώτη φορά φέτος, ήταν εφικτό το σπάσιμο σε programmatic mobile και progammatic video. Το έσοδο από programmatic mobile αυξήθηκε κατά 240% φτάνοντας τα 552 εκατ. ευρώ το 2014 και αποτελεί το 27,3% του mobile display. Η επένδυση σε programmatic video αυξήθηκε κατά 176% στα 205 εκατ. ευρώ, εκπροσωπώντας το 12,1% της αγοράς του online video. To programmatic desktop αποτιμάται στα 2,9 δισ ευρώ.

 

Agenda

 
 


 

Newsletter

Ενημέρωση για το χώρο της Interactive Επικοινωνίας.