Συνεδριακό Κέντρο ΔΑΪΣ
Μεσογείων 151, Μαρούσι| Δες το χάρτη

IMC 2013

Παρουσιάσεις IMC 2013

Οι παρουσιάσεις του συνεδρίου είναι διαθέσιμες εδώ

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε τα βίντεο των ομιλητών.

Randall Rothenberg, President & CEO, Interactive Advertising Bureau
"IAB and the future of Digital Advertising"



Joshua Partridge, Director of Expansion Markets, Yahoo!
"How personalization of both product and advertising drives user and consumer engagement?"



Stéphanie Hospital, Executive Vice President, Orange Digital
"The mobile revolution"



Karim H. Attia, CEO, nugg.ad
"The fusion of data and digital brand advertising"



Vijayanta Gupta, Director of Industry Strategy & Marketing, Adobe Systems
"The rise of the data-driven marketer"



Michael Sarantinos, Managing Director, Steficon
"Developing an E-commerce model for Italian motorcycle manufacturer Moto Morini"



Masaya Nakade, Group Creative Director, AKQA
"AKQA Swoosh - What motivates us"



Adda Kirkili, General Manager, RepriseMedia
"Making digital campaigns personal, caring and engaging: Measure and entice the target group to keep it coming back!"



Ilias Toutoudakis, Head, AdReport.com
"Greek online advertising trends through the AdReport platform"



Guy Phillipson, CEO, ΙΑΒ UK
"Online 3.0 - a vision form the UK Market"

IMC 2013

Orange, Yahoo! & nugg.ad στο IMC 2013

Τρια ακόμη μεγάλα ονόματα προστίθενται στο ήδη εντυπωσιακό roster του φετινού IMC: Η Stéphanie Hospital, Executive Vice President της Orange Digital, o Joshua Partridge, Director of Expansion Markets,Yahoo! και ο Karim H. Attia, CEO, nugg.ad.

Η Stéphanie είναι επικεφαλής του τμήματος Audience and Advertising της Orange Digital. Επίσης ηγείται των ψηφιακών δραστηριοτήτων, των εξαγορών και των συνεργασιών της Orange, όπως της συμμετοχής στη Dailymotion. Είναι non-executive director της Dailymotion και της Wirtualnapolska, Chairman των Orange Digital, Unanimis, Starmedia και Orange Advertising Services, και Vice-Chairman του IAB Europe.

Joshua διατελεί Director of Expansion Markets στη Yahoo! Οι βασικές αρμοδιότητες του Joshua Partridge αφορούν στη διαχείριση της εμπορικής ανάπτυξης και της ανάπτυξης κοινών σε 12 βασικές αγορές της Yahoo! που περιλαμβάνουν τη Νότια και Κεντρική Αφρική, τη Σουηδία, τη Δανία, τη Ρουμανία, την Ελλάδα, την Κύπρο, το Βέλγιο, την Ολλανδία και την Τουρκία.

Τέλος, ο Karim σήμερα είναι Διευθύνων Σύμβουλος της nugg.ad, υπεύθυνος για τη στρατηγική κατεύθυνση και την ανάπτυξη της εταιρείας. Στην καρδιά των αρμοδιοτήτων του τοποθετείται η ενδυνάμωση του digital brand communication μέσω της εφαρμογής και της συνεχούς καινοτομίας της τεχνολογίας της nugg.ad. Ως Πρόεδρος της επιτροπής Brand Advertising του IAB Europe, ασχολείται επίσης, και σε θεσμικό επίπεδο, με τον ορισμό πλαισίου προτύπων για brand KPIs και metrics.

Η Stéphanie, ο Josh και ο Karim εμπλουτίζουν το φετινό roster διεθνών ομιλητών του IMC, όπου κυριαρχούν κορυφαία ονόματα από τη διεθνή αγορά του online marketing και διαφήμισης. Υπενθυμίζεται πως keynote speaker είναι Randall Rothenberg, Πρόεδρος & CEO του ΙΑΒ USA, ενώ στο συνέδριο θα μιλήσουν επίσης ο Guy Phillipson, Διευθύνων Σύμβουλος του IAB UKMasaya Nakade, Group Creative Director της AKQA και Vijayanta Gupta, Director of Industry Strategy and Marketing της Adobe Systems.

«Roster παγκόσμιων πρωταθλητών» στο IMC 2013

Με κορυφαία ονόματα από τη διεθνή αγορά του online marketing και διαφήμισης εμπλουτίζεται το roster του 12ου Interactive Marketing Conference (IMC) που διοργανώνει το IAB Hellas, τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου2013 στο Συνεδριακό Κέντρο ΔΑΪΣ, σε συνεργασία με τηνBoussias Communications. 

Κεντρικός ομιλητής του IMC 2013 είναι ο Randall RothenbergΠρόεδρος & CEO του ΙΑΒ, ο οποίος θα παρουσιάσει τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της digital επικοινωνίας και θα εξηγήσει τη δημιουργική εφαρμογή σε όλο το εύρος των digital καναλιών, σε συνδυασμό πάντα με την αξιοποίηση των data. Επιπλέον, θα αποκαλύψει «σήμερα» τις τάσεις στον χώρο του digital που θαεπηρεάσουν «αύριο» την ελληνική αγορά. 

Τον κεντρικό ομιλητή, πλαισιώνουν σπουδαία ονόματα της διεθνούς αγοράς: 

Guy Phillipson, Διευθύνων Σύμβουλος του ΙΑΒ UK,από τον Ιανουάριο του 2005. Υπό την ηγεσία του, το IAB προχώρησε σε αναδιοργάνωση και σήμερα αποτελεί τον μεγαλύτερο κλαδικό σύνδεσμο στη Μ.Βρετανία με 900 μέλη ενώ ήταν και εκ των εμπνευστών και διοργανωτών του συνεδρίου του IAB, Engage 2005. 

Masaya Nakade, Group Creative Director της AKQA, ενός από τα κορυφαία digital agencies σήμερα, με έδρα το Λονδίνο. Τηντελευταία δεκαετία έχει συνεισφέρει στην εντυπωσιακή ανάπτυξη του λογαριασμού της Nike, αποσπώντας πληθώρα διεθνών βραβείων. Πρόσφατα, καθοριστικός ήταν ο ρόλος του στην ίδρυση του γραφείου της AKQA στοΤόκυο.

Vijayanta Gupta, Director of Industry Strategy and Marketing στην Adobe Systems. Με βάση το Λονδίνο, καθοδηγεί τις πρωτοβουλίες εισόδου της Adobe σε αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.

*Υπό τον τίτλο «Brands & Digital: Big Data. Bigger Ideas. Today», το IMC2013 θα εστιάσει στον συγκερασμό και το βέλτιστο mix δημιουργικότητας και πληροφορίας, απαντώντας στην πρόκληση που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος επαγγελματίας του marketing να "ενορχηστρώσει" τα "big data" και τις"μεγάλες ιδέες" με τον βέλτιστο τρόπο.

O Πρόεδρος του IAB US στο IMC 2013

Τον Randall Rothenberg, President & CEO του ΙΑΒ, υποδέχεται φέτος στην Ελλάδα από τη Νέα Υόρκη ως keynote speaker το IMC 2013, που διοργανώνει τo IAB Hellas τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο ΔΑΪΣ.

O Randall θα μιλήσει για τον συγκερασμό της δημιουργικότητας και των dataστην interactive διαφήμιση και το interactive marketing. «Η δημιουργικότητα έχει καθορίσει σε μεγάλο βαθμό μέχρι σήμερα τη διαφήμιση, ωστόσο -καθώς τα ψηφιακά κανάλια εξακολουθούν να αναπτύσσονται και να εξελίσσονται, βομβαρδίζοντάς μας με ανεκτίμητα δεδομένα και insights- πρέπει να «ενορχηστρώσουμε» τα «big data» και τις«μεγάλες ιδέες» με τον βέλτιστο τρόπο», εξηγεί ο ίδιος. 

Με βαθιά γνώση του χώρου της διαφήμισης και του marketing, έχονταςεργαστεί για πολλά χρόνια ως συντάκτης σε θέματα media, διαφήμισης καιmarketing με τους New York Times και το Advertising Age, και παράλληλαόντας η «φωνή» της αγοράς του interactive marketing στις ΗΠΑ, θα μοιραστεί με το ελληνικό κοινό γνώση και προβλέψεις για την εξέλιξη τουμέσου και της αγοράς μέσα από τους πρωταγωνιστές της.

IMC 2013

IMC 2013 
Brands & Digital
Big Data. Bigger Ideas. Today

Η δημιουργικότητα έχει καθορίσει σε μεγάλο βαθμό μέχρι σήμερα τηδιαφήμιση, ωστόσο το διαρκώς εξελισσόμενο digital προσφέρει πλέον στα brands πληθώρα από ανεκτίμητα insights. Ο σύγχρονος επαγγελματίας του marketing καλείται να "ενορχηστρώσει" τα "big data" και τις "μεγάλες ιδέες" με το βέλτιστο τρόπο. Στο συγκερασμό αυτό, και τo optimal mix δημιουργικότητας και πληροφορίας, θα εστιάσει το φετινό Interactive Marketing Conference που διοργανώνει το IAB Hellas.

Η θεματολογία

Κεντρικός ομιλητής του φετινού συνεδρίου είναι ο Randall Rothenberg, Πρόεδρος του ΙΑΒ. Με βαθιά γνώση του χώρου της διαφήμισης και του marketing,έχοντας εργαστεί για πολλά χρόνια ως συντάκτης σε θέματα media, διαφήμισης και marketing με τους New York Times και το Advertising Age, και παράλληλα όντας η «φωνή» της αγοράς του interactive marketing στις ΗΠΑ, θα μοιραστεί με το ελληνικό κοινό γνώση και προβλέψεις για την εξέλιξη του μέσου και της αγοράς μέσα από τους πρωταγωνιστές της:Google, Yahoo, Microsoft, AOL, The New York Times, Walt Disney Co., NBC Universal, CBS, Cars.com, Yelp, κ.ά., είναι μεταξύ των εταιρειών που αντιπροσωπεύει το IAB USA που συνολικά εκπροσωπεί το 86% της onlineδιαφήμισης των ΗΠΑ.  

Ο Randall Rothenberg θα παρουσιάσει τις τελευταίες εξελίξεις στον χώροτης digital επικοινωνίας και θα εξηγήσει τη δημιουργική εφαρμογή σε όλο το εύρος των digital καναλιών, σε συνδυασμό πάντα με την αξιοποίηση των data, ενώ θα αποκαλύψει «σήμερα» τις τάσεις στον χώρο του digital που θαεπηρεάσουν «αύριο» την ελληνική αγορά. 

Εκτός από τον Randall Rothenberg, το IMC 2013 θα φιλοξενήσει και άλλους κορυφαίους διεθνείς ομιλητές που έχουν ήδη συνδυάσει αποτελεσματικάδημιουργικότητα και data στην digital επικοινωνία τους. 

Digital Creativity, Big Data, Mobile Marketing, Video, Social Media, Content Marketing είναι μερικά μόνο από τα θέματα που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιοτου IMC 2013. 

Γιατί να το παρακολουθήσω;

Το Interactive Marketing Conference είναι το μοναδικό συνέδριο digital marketing στην Ελλάδα που εδώ και 12 χρόνια παρακολουθεί και παρουσιάζειτη στρατηγική πίσω από τα tactics, το τρέχον τοπίο και τις τάσεις της digital επικοινωνίας. 

Φέτος,το IMC 2013 υποδέχεται τον επικεφαλής του IAB, του πρωτοπόρου θεσμικού φορέα της αγοράς του digital από την κορυφαία αγορά της επικοινωνίας. Επιπλέον, θα φιλοξενήσει κορυφαίους thought leaders και πρωτοποριακά case studies που φέρνουν τις αυριανές τάσεις σήμερα, στην ελληνική αγορά. Συνδυάζοντας πολύτιμη γνώση και μοναδικές ευκαιρίες networking, το IMC παραμένει το γεγονός της χρονιάς που κανένα στέλεχοςτης επικοινωνίας δεν πρέπει να χάσει.

Σε ποιους απευθύνεται;

To IMC απευθύνεται σε όλα τα στελέχη των επιχειρήσεων από όλο το φάσμα της επικοινωνίας, της διαφήμισης, των media και της επιχειρηματικότητας πουεπιθυμούν να παραμένουν μπροστά από τις εξελίξεις και να εξερευνήσουν νέες ιδέες και ευκαιρίες, αλλά και για φοιτητές και στελέχη που επιθυμούν να εξερευνήσουν νέες ευκαιρίες καριέρας και επιχειρηματικότητας και να γνωρίσουν τους ανθρώπους και τις εταιρείες που χτίζουν το μέλλον της επικοινωνίας.

Book Now!

Tο φετινό 12ο Interactive Marketing Conference θα πραγματοποιηθεί από τo IAB Hellas, σε συνεργασία με το Marketing Week, τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου2013, στο Συνεδριακό Κέντρο ΔΑΪΣ.

Για συμμετοχές, επικοινωνήστε με την κα. Βίκυ Χαραλάμπους, 210 6617777 εσωτ 373, imc.registrations@iab.gr

Λίγα λόγια για τη διοργάνωση

Το IMC διοργανώνεται κάθε χρόνο από το IAB Hellas, τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactivemarketing. Με 70 μέλη που αντιπροσωπεύουν τον κύριο όγκο της αγοράς τηςψηφιακής διαφήμισης, το IAB Hellas έχει ως στόχο να βάλει την digital επικοινωνία στην agenda κάθε marketer, μέσα από δράσεις που προάγουν τηνπροστασία της αγοράς μέσα από την αυτορρύθμιση και την ενεργό παρακολούθηση των νομοθετικών εξελίξεων, την χαρτογράφηση της ελληνικήςdigital αγοράς μέσα από έρευνες, την προώθηση του digital marketing μέσααπό εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες. 

περισσότερα

ΟΜΙΛΗΤΕΣ

Randall Rothenberg
Randall Rothenberg
President & CEO, IAB
O Randall Rothenberg είναι ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του
περισσότερα
Guy Phillipson
Guy Phillipson
CEO, IAB UK
O Guy Phillipson ασκεί καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου του IAB UK
περισσότερα
Masaya Nakade
Masaya Nakade
Group Creative Director, AKQA
Ο Masaya προάχθηκε πρόσφατα στη θέση του Group Creative Director κ
περισσότερα
Vijayanta Gupta
Vijayanta Gupta
Director of Industry Strategy and Marketing for Digital Marketing, Adobe Systems
Ο Vijayanta Gupta είναι Director of Industry Strategy and Marketin
περισσότερα
Stéphanie Hospital
Stéphanie Hospital
Executive Vice President, Orange Digital - Audience and Advertising Division
Η Stéphanie Hospital είναι επικεφαλής του τμήματος Audience and Ad
περισσότερα
Joshua Partridge
Joshua Partridge
Director of Expansion Markets, Yahoo!
Οι βασικές αρμοδιότητες του Joshua Partridge αφορούν στη διαχείρισ
περισσότερα
Karim H. Attia
Karim H. Attia
CEO, nugg.ad
Ο Karim H. Attia δραστηριοποιείται στη βιομηχανία των media για πε
περισσότερα
Walter L’Assainato
Walter L’Assainato
Digital Marketing Manager, Moto Morini
Ο Walter L’Assainato είναι Digital Marketing Manager / Project Man
περισσότερα
Ηλίας Τουτουδάκης
Ηλίας Τουτουδάκης
Γενικός Διευθυντής, AdReport.com
Ο Ηλίας Τουτουδάκης είναι ιδρυτής και επικεφαλής του περισσότερα
Μιχάλης Σαραντινός
Μιχάλης Σαραντινός
Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος, Steficon.
O Μιχάλης Σαραντινός είναι Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Ste
περισσότερα
Ηλίας Κατσουλάκος
Ηλίας Κατσουλάκος
Marketing Manager Personal Care, Ελαΐς-Unilever Hellas
Ο Ηλίας Κατσουλάκος κατέχει τη θέση του Marketing Manager τα τελευ
περισσότερα

ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ

ΧΟΡΗΓΟΙ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ

ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ

ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ