IMC

 

Λίστα προηγούμενων εκδηλώσεων

sorted by:
iab hellasIMC
11/12/15 - 11/12/15Interactive Marketing Conference 2015

Το IAB Hellas ανακοινώνει τη διοργάνωση του IMC 2015, του μεγάλου ετήσιου ραντεβού της digital αγοράς με τις σημαντικότερες διεθνείς εξελίξεις, το οποίο πραγματοποιείται φέτος για 14η χρονιά, σε συνεργασία με το Marketing Week, την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015 στο συνεδριακό κέντρο ΔΑΪΣ

Φέτος, το συνέδριο έχει ως κεντρικό του θέμα τον «fluid consumer», τον «ρευστό» καταναλωτή που κινείται σαν τον υδράργυρο μεταξύ του laptop και του smartphone και της smart TV, παρακολουθεί video με ολοένα και μεγαλύτερο ρυθμό και καταναλώνει νέα, πληροφορίες και ψυχαγωγία με πρωτόγνωρη ταχύτητα.

Keynote Speaker του IMC 2015 θα είναι η Sherrill Mane, Senior Vice President, Research, Analytics & Measurement του ΙΑΒ. Η Sherrill είναι υπεύθυνη για πολυάριθμες πρωτοβουλίες του IAB, ενώ έχει την υψηλή εποπτεία πρωτογενούς και δευτερογενούς κλαδικής έρευνας, απαραίτητης για την επίτευξη του παραπάνω στόχου. Η Sherrill αποτελεί ίσως από τους λίγους ανθρώπους παγκοσμίως που έχουν την ευρύτερη δυνατή κατανόηση τόσο του ρευστού καταναλωτή, όσο και του κλάδου διεθνώς, τεκμηριωμένη άποψη αλλά και σημαντική επιρροή στην κατεύθυνση που κινείται το digital. 

περισσότερα
iab hellasIMC
21/10/13Interactive Marketing Conference 2013

IMC 2013 

Brands & Digital
Big Data. Bigger Ideas. Today. 

Η δημιουργικότητα έχει καθορίσει σε μεγάλο βαθμό μέχρι σήμερα τη διαφήμιση, ωστόσο το διαρκώς εξελισσόμενο digital προσφέρει πλέον στα brands πληθώρα από ανεκτίμητα insights. Ο σύγχρονος επαγγελματίας του marketing καλείται να "ενορχηστρώσει" τα "big data" και τις "μεγάλες ιδέες" με το βέλτιστο τρόπο. Στο συγκερασμό αυτό, και τo optimal mix δημιουργικότητας και πληροφορίας, θα εστιάσει το φετινό Interactive Marketing Conference που διοργανώνει το IAB Hellas.

περισσότερα
iab hellasIMC
14/12/12Interactive Marketing Conference 2012

Digital Bonding: When Brands Turn Into “Bonds”


Το digital μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν οι μάρκες και οι επιχειρήσεις, μεταλλάσσοντας συνεχώς και χωρίς επιστροφή τη διαφημιστική αγορά, αλλά και το επιχειρηματικό περιβάλλον. Το φετινό Interactive Marketing Conference, που διοργανώνει το IAB Hellas, θα εστιάσει στο πως οι επιχειρήσεις και οι μάρκες προσαρμόζονται στα συνεχώς εξελισσόμενα νέα δεδομένα, σχεδιάζοντας ως ομάδες ξανά τον «χάρτη»!

Ακολουθήστε μας στο twitter και στο facebook για τις τελευταίες ενημερώσεις!

περισσότερα
iab hellasIMC
18/11/11Interactive Marketing Conference 2011 - Vision 20/20

Πως θα αναπτυχθεί το οικοσύστημα της ψηφιακής διαφήμισης μέσα στα επόμενα χρόνια; Ποιές καινοτομίες αναμένονται, και πως αυτές θα επηρεάσουν το σύνολο της διαφημιστικής αγοράς; Ποιοί θα είναι οι καθοριστικοί παράγοντες επιτυχίας του brand και της επιχείρησης σε αυτό το δυναμικά εξελισσόμενο περιβάλλον;

περισσότερα
iab hellasIMC
20/12/10Interactive Marketing Conference 2010

Το 9ο ετήσιο Interactive Marketing Conference θα πραγματοποιηθεί στις 20 Δεκεμβρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής.

περισσότερα
iab hellasIMC
03/12/09Interactive Marketing Conference 2009

Το ετήσιο Interactive Marketing Conference που διοργανώνει το IAB Hellas είναι το μεγαλύτερο συνέδριο στην Ελλάδα για την ψηφιακή και διαδραστική διαφήμιση.

περισσότερα
iab hellasIMC
04/12/08Interactive Marketing Conference 2008

To Interactive Marketing Conference αποτελεί το μοναδικό συνέδριο στην Ελλάδα για τη διαδραστική διαφήμιση και επικοινωνία. Η εκρηκτική ανάπτυξη των ψηφιακών καναλιών δημιουργεί νέες ευκαιρίες και προκλήσεις στον χώρο της εμπορικής επικοινωνίας.

περισσότερα
iab hellasIMC
14/12/07Interactive Marketing Conference 2007

Το Interactive Marketing Conference 2007 αποτελεί το μοναδικό συνέδριο στην Ελλάδα για την διαδραστική διαφήμιση και επικοινωνία. 

περισσότερα
iab hellasIMC
01/12/06Interactive Marketing Conference 2006

Από το καλό στο καλύτερο βαδίζει διαρκώς το διαδραστικό marketing και τίποτα δεν φαίνεται ικανό να ανακόψει την ανοδική του πορεία.

περισσότερα
 

Agenda

 
 

 

Newsletter

Ενημέρωση για το χώρο της Interactive Επικοινωνίας.