Social Media Marketing

Το Internet εξελίσσεται από ένα σύνολο websites με εταιρικό κυρίως προφίλ σε μια ισχυρή, εύχρηστη και εύκολη πλατφόρμα ανταλλαγής πληροφοριών για όλους τους χρήστες. Χάρη σε μια πληθώρα εύχρηστων και συχνά δωρεάν εφαρμογών, ο καθένας έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει και να δημοσιεύσει πρωτότυπο περιεχόμενο, σε μορφή κειμένου, ήχου ή βίντεο.

Μερικές από τις μορφές των social media είναι οι παρακάτω:
  • Προγράμματα Chat και Instant Messaging, που προσφέρουν δυνατότητες display advertising.
  • Websites κοινωνικής δικτύωσης (Social Networking Sites – SNS). Στα sites αυτά οι χρήστες διατηρούν προφίλ, συνδέονται μεταξύ τους και ανταλλάσουν περιεχόμενο και απόψεις. Τα περισσότερα από αυτά παρέχουν διαφημιστικές δυνατότητες τύπου display advertising με υψηλή στόχευση.
  • Blogs. Τα blogs, που ορίζονται ως διαδικτυακά ημερολόγια, διατηρούνται από έναν ή περισσότερους συγγραφείς και δημοσιεύουν περιεχόμενο σε τακτά διαστήματα. Κάθε χρήστης που το επιθυμεί μπορεί να στείλει το δικό του σχόλιο, το οποίο θα δημοσιευτεί στο blog. Η αλληλεπίδραση μεταξύ των διαφόρων blogs γέννησε τον όρο «blogόσφαιρα». Η εξάπλωση των συνδέσεων υψηλής ταχύτητας επέτρεψε την ανάπτυξη της έκδοσης του blogging με video, γνωστής ως ‘’video blogging’’. Τα blogs και τα vlogs προσφέρουν στις επιχειρήσεις μια άλλη μια αποτελεσματική πλατφόρμα επικοινωνίας και μελέτης του κοινού τους. Μην ξεχνάτε όμως ότι οι αναγνώστες των blogs δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην αυθεντικότητα της πληροφορίας που τους παρέχεται. Δημιουργεί κακή εντύπωση η δημιουργία «ψεύτικων blogs» με σκοπό την προώθηση ενός προϊόντος, αφήνοντας να περάσει ο δημιουργός τους ως ιδιώτης, που δεν έχει καμία σχέση με τη μάρκα.
 

Agenda

 
 

 

Newsletter

Ενημέρωση για το χώρο της Interactive Επικοινωνίας.