Display Advertising

Το display advertising αποτελεί ενα από τα πλέον διαδεδομένα και καθιερωμένα κανάλια διαδραστικής διαφήμισης. Προκειμένου το διαφημιστικό μήνυμα να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή ανταπόκριση, μπορούμε να εκμεταλλευτούμε με διάφορους δημιουργικούς τρόπους τους διαθέσιμους και στις περισσότερες περιπτώσεις προκαθορισμένους σε διαστάσεις διαφημιστικούς χώρους (banner placements) σε ένα website.

Υπάρχει όμως μια λανθασμένη αντίληψη πως το interactive marketing είναι κυρίως ενα κανάλι direct response, και πως κάθε ενέργεια θα πρέπει να καταλήγει στην online αγορά κάποιου προϊόντος / υπηρεσίας ή στη συλλογή των στοιχείων επικοινωνίας του χρήστη. Η ίδια αντίληψη, θέλει την interactive διαφήμιση να μην μπορεί να εξυπηρετήσει στόχους όπως awareness, συναισθηματική εμπλοκή (engagement) και ψυχαγωγία, και άλλους στόχους που αφορούν στο χτίσιμο και την αναγνωρισιμότητα μιας μάρκας.

Στην πραγματικότητα, η εξάπλωση της ευρυζωνικότητας επιτρέπει πλέον τη δημιουργική εκμετάλλευση του καναλιού με τη χρήση ήχου, video και animation, με την προσθήκη της αλληλεπίδρασης με το χρήστη σε μορφές όπως τα advergames και τα widgets. Ο περιορισμός στο χώρο απαλείφεται με την εξάπλωση μορφών όπως τα expandables και τα overlays. Παράλληλα, τα video ads επιτρέπουν στο χρήστη να ασχοληθεί μαζί τους για όσο χρόνο και όσες φορές αυτός επιθυμεί, ενώ του δίνεται η δυνατότητα να τα μοιραστεί άμεσα με φίλους, ή να συνεχίσει το ταξίδι με το να επισκεφτεί το αντίστοιχο website για περισσότερες πληροφορίες, ή για να αγοράσει, τελικά.
 

Agenda

 
 

 

Newsletter

Ενημέρωση για το χώρο της Interactive Επικοινωνίας.